It's hard to find a friend. It's hard to find a friend. -Tom Petty

Photobucket

Tuesday, November 9, 2010

hidup aku kat sini + folder (s). bolehh jadi gila lahh gila !

adoii, takde benda laen aku dengar. hari2 folder3. nak kena siapkan folder ney lahh, nak kena hntar folder neyy lahh. tensionn lahh sial. folder suma tebal2 macam kamus dewan* pulak tuh. LDV, LDS, SS, ES. suma neyy folder yang kena siapkan and hantar before cuti sem. adoii. ni lahh yang aku terpaksa tempuh kat sini. sebagai apa. sebagai *guru. yeay ! kalau tak siap, kalau tak hantar, dapat kosong lahh pulakk. so terpaksa lahh siapkan. kena berjaga malam kott nak siapkan folder2 ney semua. hehh.

Photobucket

ingatkan orang nak exam je kena berjaga malam. nak siapkan benda neyy pun kena jaga malam jugak. gila lahh. aku tengokk coursemate akue suma bukan maen semangat lagi hanat. folder suma nak tebal2, lawa2. aku punya cam hape2 jepp. pulak aku kesah kan, janji hantar dohh. cepat2 lahh habes semua benda neyy. tak sanggup sial. HAHA. but yet, kena kayuh jugak lah nak taknak pun. tapi tadi folder LDS (language description) aku tak hantar. plan nak hantar isnin depan lahh kot. hope still acceptable. haha. suka2 aku je kan. pulak kesah. yang penting hantar, dapat markahh. dr tak hantar langsung.

Photobucket

fyi, budak2 course aku kena buat semua benda neyy sebab kitorang tak ada exam. Sem 3 nanti baru ada exam (last sem of foundation ). berat sial. sebab tuhh kitorang kena harung benda neyy semua. kau tengokk lahh brapa folder. ni semua yang blum hantar. yang dah hantar? aku tak masukkna lagi. dah2. aku nak siapkan folder ney. cehh. The End, Guys. (:

Photobucket

2 comments:

nurul julianna said...

gudluck...^^

Putra Aidil said...

thanks dear. you too for your enrollment soon ! (: