It's hard to find a friend. It's hard to find a friend. -Tom Petty

Photobucket

Friday, November 12, 2010

Sudden Outing. Thanks Ami for the McD treat. x)

hey hey there. okay yang aku nak tulis nehh baru berlaku tadi. tengah aku engrossed ber-FB. tiba2 masuk satu notification dari Abdillah Ami Ismail mengajak aku keluar.

Photobucket

dia kata nak ajak Shin Tat Chan sekali, tapi tak ada pun ? tat dekat KL so dia tak bolehh datangg. heh. jauh sangat kot seremban dengan KL? hahaa. then 'POP'. ami hantar Im chat. (aku benci betul dengar bunyi 'POP' tuhh.HAHA) dia tanya nak tak kluar? takkan lahh tak nak kan, aku setuju je lahh. tapi aku tak berapa pasti jalan. so dengan bersungguh2 nya dia menerangkan jalan. aku baca je lahh. after semayang jumaay (semayang keh? heh) kitorang pun gerakk. aku mengambil motor dan berdesup pergi amek dia kat kolej dia. (terpelosokk kot, seb baek senang nak carik. HAHA). sampai sana, dia tak ada. 15 minit jugak lahh aku tunggu. tiba2 dia kol tanya kau kat mana. eh lahant nehh, aku dah tgu punya lama, boleh tanya aku kat mana, dush2! aku kat depan gate kolej kau lahh gila. yang macam kampung2 sket tuhh, aku cakap. HAHA. pergilahh amekk dia. (sebab dia kata nak belanja kann, so tak da hal sangat lahh, aku harung jee, hehhee). lepas amekk dia, gerak pergi terminal 1. (tempat yang agak bosan located in Seremban). Ami belanja McD. Yeay !. aku sebat lahh. double cheese burger.

Photobucket

Nyum2. HAHA. lepas tuhh dia ajak nak maen pool. aku tiada mood utk berbuat demikian. cancel lahh. after tuhh, dia pergilahh bayar broadband abg dia, rm50 lebih kalau aku tak silap dekat terminal 1. waktu nak bayar tuhh kelakar sket. korang tau kan kaunter berkaca yang ada lobang bulat kat tengah2 dia, kononnya tempat utk bercakap lahh. haha. akak kaunter dah menjerit2 dari dalam, si Ami bodoh nehh pulakk tak dengar, sebab lobang tuhh kat bawah sangat, kalau nak dengar kena tunduk, rupa2nya ada kerusi utk duduk. (bodoh Ami ! haha ) after bayar, kitorang pergilah beli 'makanan' kat kedai dan memakan 'makanan' tersebut kat tepi sungai(sungai ker?) sebelah terminal one. habes makan, kitorang gerakk pulangg. The End. (:::

3 comments:

nmirmo said...

cerita yg menarik!...agak2 kan...ingin la memberi markah..mahu x???hikhik....bile dicongak2....tahniah! anda mendapat 3/10..kerana bnyk kesilapan bahasa disitu...hahahaha...;)..nice story mehh....^_^

Putra Aidil said...

aa , 3/10 jekk ? hehe. oke lahh dari 0 kan ? (: thanks anywayy .

nmirmo said...

welcome mehhh....;D
okla...tambah satu markah...sebb balas komen ini CIKGU MIRMO...hikhik